Reklamácie

V prípade ak si objednáte nejaký produkt a nebudete s kvalitou výrobku spokojný, či zásielka je nekompletná alebo bol daný výrobok poškodený prepravnou spoločnosťou prosím kontaktujte nás v pracovný deň na tel. čísle 0917 766 338 od 08.00 - 15.30 hod.

Pre vybavenie reklamácie je nutné poslať reklamovaný tovar na vlastné náklady (ktoré Vám budú v prípade nášho pochybenia vrátené) do nášho expedičného skladu na adresu DOVOZ KÁVY, s.r.o. , M. R. Štefánika 71, 010 01 Žilina. Zásielka musí obsahovať reklamovaný tovar a kópiu faktúry.

Reklamácie sa štandardne vybavujú do 30 dní, ale vzhľadom na náš pro zákaznícky prístup sa snažíme vybaviť každú reklamáciu do 7 dní. O výsledku reklamácie bude kupujúci informovaný telefonicky, alebo e-mailom.

Kupujúci je povinný pred prevzatím zásielky prepravnou spoločnosťou skontrolovať, či zásielka nie je poškodená. V prípade poškodenia zásielky prepravnou spoločnosťou Vám odporúčame zásielku neprebrať a kontaktovať našu spoločnosť. My sa o všetko ostatné postaráme, náhradnú zásielku pošleme opätovne.